دریافت گزارشات فروش افزونه فروشگاه ساز ووکامرسReviewed by SMZ on Mar 7Rating: 4.0 دریافت گزارشات فروش افزونه فروشگاه ساز ووکامرسیکی دیگر از بخش هایی که در فروشگاه به شما می تواند در فروش کمک کند دریافت گزارشات فروش افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می باشد. امروز قصد معرفی این قسمت را برای شما در نظر گرفته ایم.

یکی دیگر از بخش هایی که در فروشگاه به شما می تواند در فروش کمک کند دریافت گزارشات فروش افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می باشد. امروز قصد معرفی این قسمت را برای شما در نظر گرفته ایم.

Report-Writing

کاربرد بخش گزارشات

با استفاده از این بخش شما می توانید روند فروش محصولات را بررسی کنید و درباره فروش بیشتر فروشگاه تان تصمیم گیری نمایید. آمار و گزارش هایی از فروش خود را دریافت نمایید. فروش  ناخالص محصولات در دوره را مشاهده نموده. متوسط فروش خالص روزانه را برای شما نمایش داده خواهد شد. تعداد سفارشات ثبت شده در بازه زمانی مشخص به شما نشان داده می شود. تعداد موارد خریداری شده و هزینه ی حمل و نقل به صورت کامل همراه با جزئیات نمایش داده می شود. همچنین اگر در وب سایت خود کوپن های تخفیف تعریف نموده و کاربران از آن استفاده نمایند میزان مبلغ استفاده شده توسط کاربران نمایش داده خواهد شد.

 

برای ورود به بخش گزارشات از قسمت پیشخوان وردپرس مراجعه نموده، سپس به قسمت ووکامرس رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی گزارشات می رویم. در آخر بر روی گزارشات کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید. صفحه ی باز شده گزارشات کلی وب سایت فروشگاهی شما را می دهد و به شما گزارش می دهد که تراکنش های صورت گرفته در وب سایت شما به چه صورتی می باشد. همچنین شما می توانید بازه ی خاصی را برای نمایش گزارش آن دوره مشخص نمایید.

 

در بخش بالایی شما می توانید فایل CSV از گزارشات ووکامرس را صادر نمایید. همچنین با استفاده از گزینه های دیگر می توانید گزارش ها را به صورت سال ماه و ۷ روز گذشته فیلتر نمود. یک بخش دلخواه هم در بخش گزارشات وجود دارد که با استفاده از آن شما می توانید یک بازه خاصی را با استفاده از تقویم مشخص نموده تا بتوانید گزارش های موجود در آن بازه ی زمانی را مشاهده نمایید.

برای گزارش گیری می توانید از افزونه Smart Reporter for WooCommerce and WP eCommerce هم استفاده نمایید. که ویژگی های آن در بخش زیر برای شما قرار داده شده است.

ویژگی های این افزونه

  • بررسی فروش کلی
  • بررسی فروش ماهیانه
  • چاپ فاکتور خرید برای مشتریان
  • چاپ فاکتور خرید و یا فروش با قالب انتخابی شما
  • محاسبه سود و ضرر در یک دوره
  • بررسی فروش در یک دوره زمانی مشخصی