ورود به وردپرس با اکانت فیسبوکReviewed by SMZ on Mar 1Rating: 4.0ورود به وردپرس با اکانت فیسبوکآیا شما وب سایتی دارید که بخش عضویت و ورود دارد؟ میخواهید با اکانت فیسبوک خود وارد وردپرس شوید؟در این مقاله ما به شما روش ورود به وردپرس با اکانت فیسبوک را نشان میدهیم.

ورود به وردپرس با اکانت فیسبوک

آیا شما وب سایتی دارید که بخش عضویت و ورود دارد؟ میخواهید با اکانت فیسبوک خود وارد وردپرس شوید؟در این مقاله ما به شما روش ورود به وردپرس با اکانت فیسبوک را نشان میدهیم.

login-to-wordpress-with-fase-book

چرا میخواهید به سایت خود ورود با فیسبوک اضافه کنید؟

برخی افراد از منتظر ماندن برای تایید ایمیل و پر کردن فرم برای عضویت بیزارند.اضافه کردن فیسبوک یک راه راحت برای کاربرانی است که میخواهند در سایت ثبت نام کنند.برای کاربرانی که میخواهند بطور منظم در سایت ثبت نام کنند این راه ساده موجود است.

اولین چیزی که نیاز هست نصب و راه اندازی افزونه Nextend Facebook Connect می باشد، سپس راهکار لازم رفتن به تنظیمات > Nextend FB Connect برای پیکربندی افزونه است.

شما نیاز دارید که توسط برنامه فیسبوک به افزونه متصل شوید.اگر شما از افزونه های دیگر برای افزودن فیسبوک استفاده میکنید، باید یک برنامه فیسبوک برای سایت خود ایجاد کنید. میتوانید از ID و کلیدهای مخفی در تنظیمات استفاده کنید.

اگر برنامه فیسبوک ندارید،میتوانید بصورت رایگان آنرا ایجاد کنید.براحتی به سایت توسعه دهنده فیسبوک رفته و روی لینک Add a new App در منوی  My Apps کلیک کنید. بنظر میرسد که پنجره از شما درمورد پلت فرم برنامه انتخابی سوال میکند،برای ادامه روی وب سایت کلیک کنید.

سپس شما نیاز دارید که برای برنامه مشخصات تهیه کنید.شما میتوانید نام وب سایت خود را به عنوان نام برنامه استفاده کنید و برای ادامه روی دکمه create App ID کلیک کنید. در حال حاضر فیسبوک برنامه را ایجاد کرده. در صفحه بعد آدرس سایت خود را وراد کرده و روی دکمه NEXT کلیک کنید.

شما با موفقیت فیسبوک خود را ایجاد کردید.شما میتوانید داشبورد برنامه را در منوی My Apps ببینید.اطمینان حاصل کنید که  App ID و App secret را از داشبورد کپی کرده اید. به Nextend Facebook در تنظیمات وردپرس برگشته و  کلید app ID و app secret را کپی کنید.زمانیکه این کار را انجام دادید گزینه های دیگر روی صفحه نمایش را بررسی کرده و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تبریک! حالا کاربران شما می توانند به راحتی با فیسبوک وارد شوند. اگر می خواهید ورود و عضویت منظم تری به همراه ورود با انواع شبکه اجتماعی داشته باشید پیشنهاد می کنیم از یوزر پرو استفاده کنید.