افزونه ارسال ایمیل خوش آمد گویی به کاربران جدید سایتReviewed by SMZ on Feb 27Rating: 3.5افزونه ارسال ایمیل خوش آمد گویی به کاربران جدید سایتهر کاربر جدیدی که در سایت ثبت نام میکند بلافاصله یک ایمیل دریافت می کند که در آن نام کاربری و رمز عبور برای کاربر نوشته شده است. شما هم می توانید برای اطلاع کاربران از عضویتشان در سایت، یک ایمیل برای آنها بفرستید. در این مقاله آموزش ارسال این پیام را به شما خواهیم داد.

ارسال ایمیل خوش آمد گویی به کاربران جدید سایت

هر کاربر جدیدی که در سایت ثبت نام میکند بلافاصله یک ایمیل دریافت می کند که در آن نام کاربری و رمز عبور برای کاربر نوشته شده است. شما هم می توانید برای اطلاع کاربران از عضویتشان در سایت، یک ایمیل برای آنها بفرستید. در این مقاله آموزش ارسال این پیام را به شما خواهیم داد.

 

sb-welcome-email-editor

چرا باید به کاربران این پیام را ارسال کنیم؟

وقتی کاربری که به تازگی عضو سایت شما شده است ممکن است اطلاعات زیادی از سایت شما نداشته باشد؛ پس شما می توانید با ارسال این ایمیل ویژگی های سایت خود را به آنها معرفی کنید. در این پیام می توانید به بخش های مختلف سایت، محصولات برجسته، تخفیفات و … اشاره کنید.

نحوه ارسال ایمیل خوش آمدید به کاربران جدید

برای انجام اینکار ابتدا باید افزونه SB Welcome Email Editor را نصب و فعالسازی کنید. بعد از فعالسازی به مسیر تنظیمات » SB Welcome Email برای ایجاد ایمیل سفارشی بروید. در این صفحه می توانید ایمیل  ثبت نام کاربر را مطابق سلیقه خود ویرایش کنید. همچنین می توانید مدیران دریافت کننده ایمیل را برای کاربرانی که به تازگی در سایت ثبت نام و یا کاربرانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند را ویرایش کنید. به بخش تنظیمات بروید؛ در اینجا بخشی را مشاهده می کنید که می توانید موضوع ایمیل را تغییر و ایمیل های ارسالی به کاربران را در کادر زیر سفارشی کنید.

IMG_4624

تعدادی برچسب در قالب ایمیل وجود دارند که می توانید از آنها در ایمیل های سفارشی خود استفاده کنید؛ برخی از این برچسب ها عبارت اند از:

[site_url], [login_url], [user_email], [user_login], [plaintext_password], [blog_name], [admin_email], [user_id], [custom_fields], [first_name], [last_name], [date], [time]e

بعد از ایجاد ایمیل باید تنظیمات را ذخیره کنید؛ سپس به پایین صفحه رفته و دکمه تست ایمیل را کلیک کنید. با این کلیک یک ایمیل آزمایشی به ایمیل حساب کاربری سایت ورودپرس شما ارسال خواهد شد.

IMG_4625

موفق باشید