افزونه ساخت نقشه سایت وردپرسی Google XML SitemapsReviewed by M.J on Jul 30Rating: 5.0افزونه ساخت نقشه سایت وردپرسی Google XML Sitemapsبار ديگر افزونه کاربردي را تصميم گرفاتيم براي شما معرفي کنيم که از اهيمت مهمي هم براي کاربران و هم براي موتورهاي جستجو دارد و کار هر دو مورد را براي معرفي لينک هاي سايت آسان کرده و سهولتي در شناسايي لينک هاي سايت ايجاد مي کند .

بار ديگر افزونه کاربردي را تصميم گرفاتيم براي شما معرفي کنيم که از اهيمت مهمي هم براي کاربران و هم براي موتورهاي جستجو دارد و کار هر دو مورد را براي معرفي لينک هاي سايت آسان کرده و سهولتي در شناسايي لينک هاي سايت ايجاد مي کند .

ساخت نقشه سايت هاي ودرپرسي را خيلي از افزونه ها سئو انجام ميدهد اما در بعضي مواقع مشاهده مشکل در ايجاد نقشه سايت هستيم که ناچار براي استفاده از افزونه اي تخصصي ساخت سايت مپ هستيم .

Google XML Sitemaps افزونه حرفه اي و تخصصي در زمينه سايت و مديريت نقشه سايت يا همان سايت مپ هستيم که امکانات جالبي دارد که در بخش تنظيمات اين افزونه قرار دارد .

 

شايد در نگاه اول تنظيمات اين افزونه بسيار پيچيده و مشکل به نظر برسد اما اين گونه نيست و خيلي از تنظيمات بايد به صورت پيش فرض باقي بماند و مقادير خيلي کمي بايد تغيير کنند که در مطالب بعدي سايت آموزش ويدئويي از تنظيمات اين افزونه ارائه خواهد شد تا مورد استفاده شما کاربران قرار گيرد .