اسکریپت دانلود شمارReviewed by SMZ on Aug 27Rating: 5.0اسکریپت دانلود شماراحتمالا در برخی ار سایت ها مشاهده کرده اید که در کنار موضوعات و یا فایل های دانلودی، تعداد دانلود های هر فایل را نمایش می دهد. برای مثال اسکریپتی که امروز برای شما قرار داده ایم 24 بار دانلود شده است! بله شما هم می توانید چنین امکانی را به سایت خود اضافه کنید. نام اسکریپتی که امروز برای شما آماده دانلود کرده ایم "اسکریپت دانلود شمار" می باشد. این اسکریپت تعداد دفعات دانلود فایل ها از پست های مختلف را در کنار عنوان و یا در زیر هر پست نمایش می دهد.

احتمالا در برخی ار سایت ها مشاهده کرده اید که در کنار موضوعات و یا فایل های دانلودی، تعداد دانلود های هر فایل را نمایش می دهد. برای مثال اسکریپتی که امروز برای شما قرار داده ایم ۲۴ بار دانلود شده است! بله شما هم می توانید چنین امکانی را به سایت خود اضافه کنید.

نام اسکریپتی که امروز برای شما آماده دانلود کرده ایم “اسکریپت دانلود شمار” می باشد. این اسکریپت تعداد دفعات دانلود فایل ها از پست های مختلف را در کنار عنوان و یا در زیر هر پست نمایش می دهد.

اسکریپت-دانلود-شمار

پس از نصب یک دیتابیس ساخته و فایل table.sql را در آن Import کنید. سپس فایل configuration.php را باز کرده و خطوط زیر را تغییر دهید.

$db_host        = 'localhost';
$db_user        = '';//نام کاربری پایگاه داده
$db_pass        = '';//رمز عبور اتصال به پایگاه داده
$db_database        = ''; // نام پایگاه داده