شمارش معکوس برای محصولات ووکامرس با افزونه Product Countdown نسخه 4.0.9Reviewed by SMZ on Aug 22Rating: 5.0شمارش معکوس برای محصولات ووکامرس با افزونه Product CountdownProduct Countdown نام یک افزونه کاربردی برای سیستم ودرپرس می باشد که توسط آن می توانید برای محصولات به صورت دلخواه شمارش معکوس ایجاد کنید. محصوات خود را در زمانبندی های مختلف با تخفیف ویژه آماده فروش کنید. محصولی را با تخفیف ویژه برای فروش بگذارید و تاریخ و ساعت پایان تخفیف را به صورت آنلاین به کاربرانتان نمایش دهید.

آیا تا به حال در سایت های فروشگاهی محصولاتی که تخفیف خوذده اند را مشاهده کرده اید؟ برای مثلا در یک فروشگاه اینترتی محصولی در پست ویژه قرار گرفته است و یک تخفیف ۲۰ درصدی به مدت ۲۰ روز برای آن تعیین شده است. این امکان توسط افزونه ای که امروز به شما معرفی می کنیم قابل اجرا می باشد. اگر قصد راه اندازی چنین سیستم را دارید، همراه ایران اسکریپت باشید.

Product-Countdown

Product Countdown نام یک افزونه کاربردی برای سیستم ودرپرس می باشد که توسط آن می توانید برای محصولات به صورت دلخواه شمارش معکوس ایجاد کنید. محصوات خود را در زمانبندی های مختلف با تخفیف ویژه آماده فروش کنید. محصولی را با تخفیف ویژه برای فروش بگذارید و تاریخ و ساعت پایان تخفیف را به صورت آنلاین به کاربرانتان نمایش دهید.