سفارشی کردن صفحه ورود وردپرسReviewed by SMZ on Apr 24Rating: 2.5سفارشی کردن صفحه ورود وردپرسآیا مایل به سفارشی کردن صفحه ورود وردپرس خود هستید؟ در این مقاله ما به شما نحوه سفارشی کردن صفحات وردپرس بدون نوشتن HTML و CSS را آموزش میدهیم. این روش به شما اجازه میدهد که با استفاده از قالب وردپرس صفحه ورود خود را سفارشی کنید. اولین کار نصب و راه اندازی افزونه Custom Login Page Customizer میباشد. پس از فعال سازی به بخش نمایش>شخصی سازی بروید.

سفارشی کردن صفحه ورود وردپرس

آیا مایل به سفارشی کردن صفحه ورود وردپرس خود هستید؟ در این مقاله ما به شما نحوه سفارشی کردن صفحات وردپرس بدون نوشتن HTML و CSS را آموزش میدهیم. این روش به شما اجازه میدهد که با استفاده از قالب وردپرس صفحه ورود خود را سفارشی کنید. اولین کار نصب و راه اندازی افزونه Custom Login Page Customizer میباشد. پس از فعال سازی به بخش نمایش>شخصی سازی بروید.

 

Customize-the-WordPress-login-page

 

در سفارشی شما متوجه تب جدیدی به نام ‘ورود سفارشی’ میشوید. با کلیک روی این قسمت کنترل ورود سفارشی را میبینید. در صفحه ورود سفارشی میتوانید صفحه ورود خود را مانند شخصی کردن قالب وردپرستان شخصی کنید.

 

در ابتدا میتوانید آرم خود را به جای آرم پیش فرض وردپرس جایگزین کنید. سپس میتوانید یک تصویر پس زمینه اضافه کنید یا رنگ پس زمینه را تغییر دهید. همچنین میتوانید تصاویر پس زمینه مختلف برای صفحه ورود خود انتخاب کنید. اکثر گزینه های موجود در پنل سفارشی خود توضیحی هستند. برای بهتر کردن ظاهر صفحه، به گزینه های سفارشی بروید. پس از انجام  دکمه ذخیره را زده و انتشار دهید.