دانلود آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای PHP NUKEReviewed by SMZ on Jul 28Rating: 5.0دانلود آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای PHP NUKEنرم افزار PHP NUKE یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که تحت زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است. با استفاده از نرم افزار PHP NUKE می توانید یک سایت برای خود ایجاد کنید و از امکانات آن استفاده کنید. نرم افزار PHP NUKE برای ذخیره داده ها از پایگاه داده mySql استفاده می کند.

آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوا PHP NUKE را دریاف کنید!

نرم افزار PHP NUKE یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که تحت زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است. با استفاده از نرم افزار PHP NUKE می توانید یک سایت برای خود ایجاد کنید و از امکانات آن استفاده کنید. نرم افزار PHP NUKE برای ذخیره داده ها از پایگاه داده mySql استفاده می کند.

نرم افزار PHP NUKE اولین بار توسط فرانچسکو بروزی نوشته و منتشر شد که به دلیل سادگی و سهولت استفاده مورد استقبال زیادی قرار گرفت . پس از آن نرم افزار PHP NUKE تحت لیسانس نرم افزار آزاد منتشر گردید و استفاده آن برای همگان رایگان اعلام شد.

دانلود-آخرین-نسخه-سیستم-مدیریت-محتوای-ph

نرم افزار PHP NUKE امکان ایجاد اخبار در قالب یک پرتال را به کاربران می دهد و مدیران می توانند برای سایت خود نویسنده انتخاب نمایند و بر روی مطالب ارسالی آن ها نظارت داشته باشند.

همچنین امکان ثبت نام برای بازدید کنندگان وجود دارد و افرادی که عضو شدند می توانند دیدگاه خود را در مورد مطالب ارسال کنند . نرم افزار PHP NUKE امکان اضافه کردن برخی از امکانات را داراست از جمله تالار گفتگو ، پیام خصوصی ، تقویم ، پرسش و پاسخ و … از دسته این امکانات می باشند .

ماژول هایی نیز بصورت پیشفرض در نرم افزار PHP NUKE موجود است ، به عنوان مثال ماژول تبلیغات که امکان ایجاد مکان های تبلیغاتی را به مدیر سایت می دهد . یا بخش ارسال خبر توسط کاربران می تواند بسیار موثر باشد .

ویژگی های نرم افزار PHP NUKE :

– استفاده از پایگاه داده mySql

– طراحی سایت آسان و بدون نیاز به کد نویسی

– رایگان و بدون نیاز به کرک

– دارای نسخه فارسی بومی شده

– امکان یجاد مکان های تبلیغاتی

– امکان ارسال خبر توسط کاربران

– قابلیت ارسال پیام خصوصی

– قابلیت اضافه کردن تقویم

– امکان اضافه نمودن صفحه پرسش و پاسخ