دانلود قالب تک صفحه ای Landio نسخه فارسی به صورت HTMLReviewed by SMZ on Aug 12Rating: 5.0دانلود قالب تک صفحه ای Landio نسخه فارسی به صورت HTMLدر این ساعت از سایت ایران اسکریت با یک قالب تک صفحه فارسی HTML به نام Landio در خدمت شما عزیزان هستیم. امروزه شرکت های بسیاری پا در دنیای اینترنت گذاشته اند و هرکدام صفحاتی مختلف (سایت) برای خود راه اندازی می کنند. اکثر آن ها با اینکه فقط نیارمند به یک صفحه فرود (قالب تک صفحه) می باشد، باز هم هزینه های بالایی را برای انجام چنین کاری پرداخت می کنند.

در این ساعت از سایت ایران اسکریت با یک قالب تک صفحه فارسی HTML به نام Landio در خدمت شما عزیزان هستیم. امروزه شرکت های بسیاری پا در دنیای اینترنت گذاشته اند و هرکدام صفحاتی مختلف (سایت) برای خود راه اندازی می کنند. اکثر آن ها با اینکه فقط نیارمند به یک صفحه فرود (قالب تک صفحه) می باشد، باز هم هزینه های بالایی را برای انجام چنین کاری پرداخت می کنند.

امروز در ایران اسکریپت یک قالب رایگان برای راه اندازی یک سایت شرکتی آماده دانلود کرده ایم. Landio یک قالب HTML تک صفحه ای می باشد که به شما کمک می کند به راحتی یک سایت برای دفتر، شرکت و … راه اندازی کنید. قالب Landio به زبان شیرین فارسی ترجمه شده است!

 

Landio