افزونه و کد مطالب مرتبط وردپرس Related PostsReviewed by M.J on Aug 6Rating: 5.0افزونه و کد مطالب مرتبط وردپرس Related Postsیکی از روش های افزایش بازدید سایت و در قبال آن کاهش Bounce Rate استفاده از قابلیت نمایش مطالب مرتبط در ادامه نوشته های سایت است به کمک نوشته های مرتبط می توانیم مطالب بیشتری در موضوعی که کاربر به دنبال آن است را نمایش دهیم و همین امر باعث بازدید آن نوشته ها و در نتیجه افزایش بازدید سایت و رضایت بیشتر بازدیدکننده است ، اگر از سیستم وردپرس استفاده می کنید می توانید توسط افزونه و کد مطالب مرتبط وردپرس Related Posts این قابلیت ارزشمند را به سایت تان اضافه کنید به طور معمول مطالب مرتبط وردپرس را در انتهای نوشته نمایش می دهند تا کاربر ابتدا مطلب هدف خود را بازدید کند و سپس در صورت نیاز به مشاهده پست های مرتبط با نوشته مورد نظرش از مطالبی پیشنهادی استفاده کند . در این مطلب افزونه و کد نمایش مطالب مرتبط وردپرس را معرفی کرده ایم پس تا پایان همراه ما باشید .

یکی از روش های افزایش بازدید سایت و در قبال آن کاهش Bounce Rate استفاده از قابلیت نمایش مطالب مرتبط در ادامه نوشته های سایت است به کمک نوشته های مرتبط می توانیم مطالب بیشتری در موضوعی که کاربر به دنبال آن است را نمایش دهیم و همین امر باعث بازدید آن نوشته ها و در نتیجه افزایش بازدید سایت و رضایت بیشتر بازدیدکننده است ، اگر از سیستم وردپرس استفاده می کنید می توانید توسط افزونه و کد مطالب مرتبط وردپرس Related Posts این قابلیت ارزشمند را به سایت تان اضافه کنید به طور معمول مطالب مرتبط وردپرس را در انتهای نوشته نمایش می دهند تا کاربر ابتدا مطلب هدف خود را بازدید کند و سپس در صورت نیاز به مشاهده پست های مرتبط با نوشته مورد نظرش از مطالبی پیشنهادی استفاده کند . در این مطلب افزونه و کد نمایش مطالب مرتبط وردپرس را معرفی کرده ایم پس تا پایان همراه ما باشید .

 

 

افزونه نوشته های مرتبط وردپرس Related Posts by Zemanta

یکی از قدرتمندترین افزونه ها جهت نمایش پستهای مرتبط وردپرس افزونه Zemanta می باشد، پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به پنل تنظیمات تنظیمات آن از بخش تنظیمات وردپرس می توانید تنظیماتی مانند : تعیین تعداد نوشته های مرتبط ، تعیین سبک و نحوه نمایش پستها، انتخاب تصویر شاخص پیشفرض، انتخاب دسته جهت عدم نمایش پستهای مرتبط در دسته بندی مورد نظر، استفاده از کد و یا مکانهای از پیش تعیین شده برای نمایش مطالب و … جهت دریافت می توانید به صفحه افزونه در مخزن وردپرس مراجعه نمایید.

 

 

کد نمایش مطالب مرتبط وردپرس

اگر به هر دلیلی قصد دارید از کد برای نمایش نوشته های مرتبط استفاده کنید می توانید کدهای زیر را در ادامه مطلب وردپرس در محل مورد نظر کپی کنید ، شیوه کار کد زیر به این صورت است که از اولین برچسب موجود در مطلب جهت نمایش پستهای مرتبط استفاده می کند و هر مطلبی که برچسب را دارا بود نمایش می دهد از مزیتهای استفاده از کد می توان به امکان سفارشی سازی بیشتر با استفاده از توابع وردپرس اشاره کرد البته این امر نیاز به تسلط تقریبی بر توابع وردپرس دارد.

 

لازم به ذکر است که کد زیر تنها لینک مطلب را نمایش می دهد ! با تغییر مقدار متغییر posts_per_page می توانید تعداد لینکها را تعیین کنید در حال حاظر ۵ لینک نمایش داده می شود .

 

<?php
$tags = wp_get_post_tags($post->ID);
if ($tags) {
echo 'Related Posts';
$first_tag = $tags[0]->term_id;
$args=array(
'tag__in' => array($first_tag),
'post__not_in' => array($post->ID),
'posts_per_page'=>5,
'caller_get_posts'=>1
);
$my_query = new WP_Query($args);
if( $my_query->have_posts() ) {
while ($my_query->have_posts()) : $my_query->the_post(); ?>
<a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php the_title_attribute(); ?>">
<?php the_title(); ?></a>
<?php endwhile; } wp_reset_query(); } ?>

 

موفق باشید.