نمایش مطالب برای کاربران عضو شده در سایت VIPReviewed by M.J on Jul 31Rating: 5.0نمایش مطالب برای کاربران عضو شده در سایت VIPگاهی اوقات ممکن است با سایت هایی برخورد کرده باشید که برای مشاهده مطالب آنها یا بخشی از مطلب باید عضو سایت شوید. ما در آموزش امروز ایران اسکریپت قطعه کدی را به شما معرفی می کنیم که شما می توانید بدون نصب افزونه خاصی این کار را برای مطالب ویژه سایتتون انجام دهید مانند : لینکهای دانلود، مشاهده فیلم آموزشی و … این محدودیت را برای مطالب سایتتان قرار دهید. با استفاده از کد نمایش مطلب برای کاربران عضو وردپرس قابلیت عضویت ویژه یا vip را در سایت ایجاد کرد تا کاربر پس از پرداخت وجه بتواند در وردپرس عضو شود و سپس لینکهای دانلود یا مطالب ویژه سایت را مشاهده کند. اگر دوست دارید این قابلیت را در سایت تان ایجاد کنید با ایران اسکریپت همراه باشید.

نمایش مطالب برای کاربران عضو شده در سایت VIP

گاهی اوقات ممکن است با سایت هایی برخورد کرده باشید که برای مشاهده مطالب آنها یا بخشی از مطلب باید عضو سایت شوید. ما در آموزش امروز ایران اسکریپت قطعه کدی را به شما معرفی می کنیم که شما می توانید بدون نصب افزونه خاصی این کار را برای مطالب ویژه سایتتون انجام دهید مانند : لینکهای دانلود، مشاهده فیلم آموزشی و … این محدودیت را برای مطالب سایتتان قرار دهید. با استفاده از کد نمایش مطلب برای کاربران عضو وردپرس قابلیت عضویت ویژه یا vip را در سایت ایجاد کرد تا کاربر پس از پرداخت وجه بتواند در وردپرس عضو شود و سپس لینکهای دانلود یا مطالب ویژه سایت را مشاهده کند. اگر دوست دارید این قابلیت را در سایت تان ایجاد کنید با ایران اسکریپت همراه باشید.

 

کد نمایش مطالب برای کاربران عضو وردپرس

ابتدا از فایل functions.php نسخه پشتیبانی تهیه کنید که اگر مشکلی پیش آمد بتوانید نسخه پشتیبان رو جایگزین کنید.

برای این کار کد زیر رو در فایل functions.php کپی کنید. (توصیه ما به شما این است که کد را خودتان تایپ کنید.)

 

<?php
add_shortcode( 'vip', 'vipfunction' );
function vipfunction( $atts, $content = null ){
if ( is_user_logged_in() && !is_null( $content ) && !is_feed() )
return $content;
return 'برای مشاهده متن وارد سایت شوید'; 
}
 ?>

 

در کد بالا ما یک شورت کد ساختیم که شما می توانید و با استفاده از تابع vipfunction شرطی تعریف کردیم که اگر کاربر وارد وردپرس نشده بود اجازه دیدن متن را نداشته باشد.

 

[vip]
هر چیزی بین این دو تگ قرار بگیرد فقط برای کاربران عضو قابل مشاهده است.
[vip]

 

شما می تونید متن هشدار را تغییر دهید و متن خودتان را وارد نمائید. تا اینجای کار ما توانستیم مطالب ویژه ایجاد کنیم. حالا برای ایجاد قابلیت عضویت در ازای پرداخت وجه می توانید از افزونه های ارائه شده توسط درگاه های واسط پرداخت که قابلیت عضویت در قبال پرداخت وجه را ایجاد می کنند استفاده کنید.