افزونه نمایش تصاویر به عنوان ابزارک در وردپرسReviewed by SMZ on May 29Rating: 3.5افزونه نمایش تصاویر به عنوان ابزارک در وردپرسامروز می خوام یک افزونه وردپرسی قدرتمند و جدید به نام ” Simple Image Widget ” رو خدمتتون معرفی کنم. خیلی اوقات لازم می شه که یک تصویر به عنوان ابزارک در سایت قرار بدید، مثل نمایش تصاویر یا تبلیغات به عنوان ابزارک که مسلما از این روش استفاده می کنید. این کار را با ابزارک متن و با کد‌های html هم میشه انجام داد. شاید این کار برای بعضی کاربران وردپرس راحت نباشه و یا نیاز داشته باشند پشت سر هم و زیاد ازین روش استفاده کنند. در اینجا می تونم بگم افزونه Simple Image Widget به راحتی ایجاد ابزارک تصویری و نمایش تصویر در ابزارک‌ها رو برای شما ردیف می‌کنه.

امروز می خوام یک افزونه وردپرسی قدرتمند و جدید به نام ” Simple Image Widget ” رو خدمتتون معرفی کنم. خیلی اوقات لازم می شه که یک تصویر به عنوان ابزارک در سایت قرار بدید، مثل نمایش تصاویر یا تبلیغات به عنوان ابزارک که مسلما از این روش استفاده می کنید. این کار را با ابزارک متن و با کد‌های html هم میشه انجام داد. شاید این کار برای بعضی کاربران وردپرس راحت نباشه و یا نیاز داشته باشند پشت سر هم و زیاد ازین روش استفاده کنند. در اینجا می تونم بگم افزونه Simple Image Widget به راحتی ایجاد ابزارک تصویری و نمایش تصویر در ابزارک‌ها رو برای شما ردیف می‌کنه.

 

banner-772x250

 

راهنمای راه اندازی و نمایش افزونه به ترتیب زیر است :

برای نمایش تصویر در ابزارک‌ها کافیست این ابزارک را نصب و فعال‌سازی کنید و در قسمت ابزارک‌ها شما یک ابزارک جدید با نام Image دارید که با استفاده از آن می‌توانید تصویر نمایش دهید که بعد از جایگذاری ابزارک در مکان مناسب، تصویر را با زدن دکمه choose image می‌توانید انتخاب کنید، از دیگر امکانات این ابزارک امکان تعریف پیوند و همچنین نمایش متن نیز هست.

 

امیدوارم این مطلب هم مورد تایید شما واقع بشه، حتما از قسمت نظرات  سوالات ، مشکلات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.