زوم تصاویر در ووکامرس با افزونه Zoom ImageReviewed by SMZ on Apr 29Rating: 3.5زوم تصاویر در ووکامرس با افزونه Zoom Imageامروزه در بیشتر سایت هایی که با قالب های آماده فروشگاهی راه اندازی می شوند با قالبی مانند قالب نیلسن که تصویر محصولات آن زوم می شود و می توانید تصویر آن را بزرگ تر و یا زیبا تر ببینید که چگونه محصولی است از افزونه هایی استفاده می کنند تا این کار را برای آن ها انجام دهد. با این افزونه می توانید جذابیت های محصول خود را بیشتر و بهتر نمایش دهید.

زوم تصاویر ووکامرس با افزونه Zoom Image

امروزه در بیشتر سایت هایی که با قالب های آماده فروشگاهی راه اندازی می شوند با قالبی مانند قالب نیلسن که تصویر محصولات آن زوم می شود و می توانید تصویر آن را بزرگ تر و یا زیبا تر ببینید که چگونه محصولی است از افزونه هایی استفاده می کنند تا این کار را برای آن ها انجام دهد. با این افزونه می توانید جذابیت های محصول خود را بیشتر و بهتر نمایش دهید.

 

zoom-image

 

این افزونه دارای قابلیت افکت گذاری بر روی تصاویر نیز می باشد که با این می توانید کاربران بیشتری را نیز جذب محصولات خودتان کنید.البته این افزونه فقط برای محصولات در ووکامرس سازگار می باشد و با این افزونه فقط می توانید عکس محصولات فروشگاه را بزرگ نمایش دهید. بعد از نصب افزونه به قسمت تنظیمات>و روی گزینه Zoom Image کلیک کنید و تظیمات آن را می بینید. امیدوارم که این افزونه برای شما مفید باشد.