کد نمایش تعداد کل دیدگاه و نظرات وردپرس تابع wp_count_commentsReviewed by SMZ on Mar 30Rating: 3.0کد نمایش تعداد کل دیدگاه و نظرات وردپرس تابع wp_count_commentsاگر می خواهید بدون استفاده از افزونه آمار کلی تعداد دیدگاه و مطالب وردپرس را به بازدیدکنندگان نمایش دهید می توانید از توابع wp_count_posts و wp_count_comments وردپرس استفاده کنید این دو تابع بجز آمار بازدید و کاربران آنلاین تمام اطلاعات دیگر مربوط به وردپرس تان را در اختیار کاربران قرار می دهند.

اگر می خواهید بدون استفاده از افزونه آمار کلی تعداد دیدگاه و مطالب وردپرس را به بازدیدکنندگان نمایش دهید می توانید از توابع wp_count_posts و wp_count_comments وردپرس استفاده کنید این دو تابع بجز آمار بازدید و کاربران آنلاین تمام اطلاعات دیگر مربوط به وردپرس تان را در اختیار کاربران قرار می دهند. در این مطلب از ایران اسکریپت قصد داریم با استفاده از تابع wp_count_comments تعداد دیدگاه های تایید شده وردپرس ، نظرات در انتظار تایید ، دیدگاه شناخته شده به عنوان اسپم و موجود در بخش اسپم وردپرس و تعداد نظر حذف شده که به سطل زباله Trash منتقل شده و هنوز به طور کلی حذف نشده اند را در قسمتی از قالب وردپرس مان نمایش دهیم، همراه ما باشید.

 

Comments-in-C

 

 

کد نمایش تعداد کل دیدگاه و نظرات وردپرس

با استفاده از کدهای زیر می توانید تمام دیدگاه های موجود در وردپرس تان با هر نوعی را نمایش دهید همچنین خطر آخر کد تمام دیدگاه ها را نمایش می دهد، برای استفاده از آن کد را در محل مورد نظر از قالب وردپرس تان کپی کنید.

 

<?php $comments_count = wp_count_comments(); echo "وضعیت دیدگاه های سایت "; echo "دیدگاه های در انتظار تایید مدیریت: " . $comments_count->moderated . "
"; 
echo "دیدگاه های پذیرفته شده: " . $comments_count->approved . "
";
echo "دیدگاه های شناخته شده به عنوان هرزنامه: " . $comments_count->spam . "
";
echo "دیدگاه های موجود در سطل زباله: " . $comments_count->trash . "
";
echo "تمام دیدگاه ها: " . $comments_count->total_comments . "
";
?>

 

اگر نمی خواهید برخی از موارد مانند دیدگاه های سطل زباله و اسپم را نمایش دهید تنها کافیست کد مربوط به آنرا پاک کنید!
استفاده از کد نمایش تعداد کل دیدگاه و نظرات وردپرس به همراه کد نمایش تعداد نوشته ها و برگه ها می تواند اطلاعات کاملی از وضعیت سایت تان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد به طوریکه نیاز به افزونه هایی که معمولا باعث افزایش مصرف منابع سرور می شوند نباشد.