بازگشت به پنل قدیمی و کلاسیک مدیریت وردپرسReviewed by SMZ on Mar 12Rating: 4.0بازگشت به پنل قدیمی و کلاسیک مدیریت وردپرسبسیاری از افراد ارتباط با محیط جدید وردپرس را دوست ندارند؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید این مقاله به شما کمک میکند تا بتوانید محیط وردپرس قدیمی را با وردپرس 3.8 و بالاتر ارتباط دهید. به شما توصیه میکنیم که نسخه قدیمی وردپرس را به این دلیل که ممکن است محیط جدید را دوست نداشته باشید نگه ندارید و وردپرس را آپدیت کنید. اگر تا اکنون وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نکرده اید توصیه میشود که هر چه سریعتر این کار را انجام دهید.

بازگشت به همان پنل قدیمی و کلاسیک مدیریت وردپرس!

بسیاری از افراد ارتباط با محیط جدید وردپرس را دوست ندارند؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید این مقاله به شما کمک میکند تا بتوانید محیط وردپرس قدیمی را با وردپرس ۳٫۸ و بالاتر ارتباط دهید. به شما توصیه میکنیم که نسخه قدیمی وردپرس را به این دلیل که ممکن است محیط جدید را دوست نداشته باشید نگه ندارید و وردپرس را آپدیت کنید. اگر تا اکنون وردپرس خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نکرده اید توصیه میشود که هر چه سریعتر این کار را انجام دهید.

 

IMG_4564-1

در وردپرس ۳.۸ و بالاتر می توانید طرح و رنگ محیط مدیریت وردپرس متناسب با سلیقه خود با استفاده از گزینه های موجود تغییر دهید. اگر با اعمال تغییرات هنوز هم محیط وردپرس قدیمی را بیشتر دوست دارید باید افزونه wp-admin classic را نصب و فعالسازی کنید. آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید. بعد از راه اندازی محیط مدیریت به طرح مدیریت قدیمی تغییر خواهد کرد.

به همین راحتی! موفق باشید.