ساخت کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با User Wallet CreditReviewed by SMZ on Feb 26Rating: 3.5ساخت کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با User Wallet Creditاگر از افزونه فروشگاهی ووکامرس برای ساخت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنید و قصد دارید تا کیف پول برای مشتریان در ووکامرس در نظر بگیرید و به صورت هدیه به انها ارائه دهید تا انتهای این مقاله از ایران اسکریپت همراه باشید. در این مقاله قصد معرفی افزونه‌ای برای ووکامرس را دارم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اعتباری را تحت عنوان کیف پول به کاربران خود هدیه دهید تا در صورتی که مبلغ یک محصول با موجودی کیف پول همخوانی داشته باشد از طریق آن اقدام به خرید محصول کنند.

اگر از افزونه فروشگاهی ووکامرس برای ساخت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنید و قصد دارید تا کیف پول برای مشتریان در ووکامرس در نظر بگیرید و به صورت هدیه به انها ارائه دهید تا انتهای این مقاله از ایران اسکریپت همراه باشید. در این مقاله قصد معرفی افزونه‌ای برای ووکامرس را دارم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اعتباری را تحت عنوان کیف پول به کاربران خود هدیه دهید تا در صورتی که مبلغ یک محصول با موجودی کیف پول همخوانی داشته باشد از طریق آن اقدام به خرید محصول کنند.

 

woocommerce-wallet

افزونه‌ User Wallet Credit System در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است که در واقع توسط آن می‌توانید یک درگاه پرداخت در قالب کیف پول برای مشتریان در ووکامرس ایجاد کنید تا در کنار درگاه‌های بانکی به مشتری نمایش داده شود و در صورتی که اعتباری را به مشتری اختصاص دادید در صورت هماهنگی مبلغ هدیه با قیمت محصول بتواند بدون پرداخت هزینه و هدایت به درگاه بانکی خرید خود را تکمیل کند. این افزونه تا به امروز توانسته است تا بیش از ۱٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۹ را ازآن خود نماید.