نمایش مطالب پربازدید در وردپرس بدون پلاگینReviewed by M.J on Jul 31Rating: 5.0نمایش مطالب پربازدید در وردپرس بدون پلاگینهمان طور که می دانید مطالب محبوب و پر بازدید یا همان نمایش پربازدیدترین مطالب و نوشته ها تو سایت خیلی می تواند به سئوی سایت کمک کند و از طرفی این امکان با قرار دادن افزونه امکان پذیر است. ولی شما بهتر می دانید استفاده بیش از اندازه از افزونه باعث می شود سرعت وردپرس را کند خواهد کرد و سایت شما حسابی سنگین خواهد شد، از همین رو تصمیم گرفتیم نحوه قرار دادن بخش محبوب ترین مطالب را بدون نصب پلاگین برای شما همراهان همیشگی ایران اسکریپت آموزش بدهیم تا شما در سایتتان ار آن استفاده کنید.

نمایش مطالب پربازدید در وردپرس بدون پلاگین

همان طور که می دانید مطالب محبوب و پر بازدید یا همان نمایش پربازدیدترین مطالب و نوشته ها تو سایت خیلی می تواند به سئوی سایت کمک کند و از طرفی این امکان با قرار دادن افزونه امکان پذیر است. ولی شما بهتر می دانید استفاده بیش از اندازه از افزونه باعث می شود سرعت وردپرس را کند خواهد کرد و سایت شما حسابی سنگین خواهد شد، از همین رو تصمیم گرفتیم نحوه قرار دادن بخش محبوب ترین مطالب را بدون نصب پلاگین برای شما همراهان همیشگی ایران اسکریپت آموزش بدهیم تا شما در سایتتان ار آن استفاده کنید.

 

بدین منظور کدی که در زیر قرار دادیم را در آخر  فایل functions.php  قالبتون قبل از تگ <? قرار بدهید.
(طبق معمول قبل از انجام دادن هر تغییری بهتر است از فایل های ویرایش شده فایل پشتیبان تهییه نمائید.)

 

function popularPosts($num) {
global $wpdb;
  
$posts = $wpdb->get_results("SELECT comment_count, ID, post_title FROM $wpdb->posts ORDER BY comment_count DESC LIMIT 0 , $num");
  
foreach ($posts as $post) {
setup_postdata($post);
$id = $post->ID;
$title = $post->post_title;
$count = $post->comment_count;
  
if ($count != 0) {
$popular .= '<li>';
$popular .= '<a href="' . get_permalink($id) . '" title="' . $title . '">'
 . $title . '</a> ';
$popular .= '</li>';
  
}
  
}
  
return $popular;
}

 

کد پایین را هم جایی که می خواهید برترین مطالب سایت نمایش داده شود قرار دهید و سپس بنا به سلیقه خود به آن استایل دلخواه را بدهید :

 

<ul>
<?php echo popularPosts(10); ?>
</ul>

 

با تغییر دادن عدد ۱۰ می توانید تعداد مطالبی که نمایش داده می شود را کم یا زیاد کنید.

در اینجا آموزش قرار دادن پربازدیدترین مطالب در سایت بئون نیاز به هیچ افزونه ای به پایان می رسد، امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و در سری های بعدی از آموزش های وردپرس سایت ایران اسکریپت همراه ما باشید. اگر شما سوالی در مورد نحوه عملکرد این کد داشتید می توانید آن را در بخش نظرات سایت قرار داده تا دوستان دیگر و یا ما به آنها پاسخ دهیم.