مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب در وردپرسReviewed by M.J on Jul 31Rating: 5.0مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب در وردپرسامروز می خواهیم نحوه قرار داددن زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب را برای شما آموزش دهیم ، گاهی اوقات نیازمند این هستیم که بعد از انتشار مطلب زمان آن را در کنار تیتر مطلب به نمایش بگذاریم. این مورد برای سایت های خبری بسیار حائز اهمیت می باشد. با این روش شما می توانید در انتهای نوشته های خود نشان دهید که این پست چند روز پیش منتشر شده است. توجه داشته باشید که این آموزش صرفا مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست.

نمایش مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب

امروز می خواهیم نحوه قرار داددن زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب را برای شما آموزش دهیم ، گاهی اوقات نیازمند این هستیم که بعد از انتشار مطلب زمان آن را در کنار تیتر مطلب به نمایش بگذاریم. این مورد برای سایت های خبری بسیار حائز اهمیت می باشد. با این روش شما می توانید در انتهای نوشته های خود نشان دهید که این پست چند روز پیش منتشر شده است. توجه داشته باشید که این آموزش صرفا مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست.

 

برای نمایش روز های گذشته از انتشار پست در سایت وردپرسی خود ابتدا دستور زیر را به فایل فانکشن قالب خود ( function.php ) اضافه کنید.

(لطفاً قبل از ایجاد هر تغییری در فایل فانکشن از آن نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید.)

 

function days_ago() {
$days = round((date('U') - get_the_time('U')) / (60*60*24));
if ($days==0) {
echo "امروز";
}
elseif ($days==1) {
echo "دیروز";
}
else {
echo "" . $days . " روز پیش";
}
}

 

حال با اضافه کردن کد زیر در هر کجای قالب که دوست دارید تعداد روز های گذشته از انتشار یک پست نمایش داده شود کار را تمام کنید.

 

<?php days_ago(); ?>

 

نتیجه گیری :

اگر شما هم نیاز دارید تا در کنار مطالب خود زمان گذشته از انتشار مطلب را نمایش دهید از این آموزش استفاده نمائید. دقت کنید این کد با کد قرار دادن زمان انتشار متفاوت می باشد.