اسکریپت اشتراک گذاری آهنگ phpSound نسخه 1.2.7Reviewed by SMZ on Aug 5Rating: 5.0اسکریپت اشتراک گذاری آهنگ phpSoundphpSound نام یک سیستم اشتراک گذاری موسیقی می باشد که شما توسط آن می توانید یک سایت دانلود و پخش آنلاین آهنگ حرفه ای مانند سایت بزرگ مانند SoundCloud راه اندازی کنید. کاربران عضو سایت شده سپس با ورود و تنظیم پروفایل شخصی خود، با قرار دادن موزیک های جدید و متن هر موزیک در دسته بندی های مختلف، شروع به فعالیت می کنند. توسط اسکریپت phpSound این چنین آهتگ ها به اشتراک گذاشته و شنیده می شود.

phpSound نام یک سیستم اشتراک گذاری موسیقی می باشد که شما توسط آن می توانید یک سایت دانلود و پخش آنلاین آهنگ حرفه ای مانند سایت بزرگ مانند SoundCloud راه اندازی کنید.

کاربران عضو سایت شده سپس با ورود و تنظیم پروفایل شخصی خود، با قرار دادن موزیک های جدید و متن هر موزیک در دسته بندی های مختلف، شروع به فعالیت می کنند. توسط اسکریپت phpSound این چنین آهتگ ها به اشتراک گذاشته و شنیده می شود.

بازدیدکنندگان نیز می توانند موسیقی های به اشتراک گذاشته شده را به صورت آنلاین Play کنند و همچنین آن را دانلود کنند. phpSound امکان ثبت شعر یا متن آهنگ را نیز فراهم کرده است. کاربران متن ها را ارسال می کنند و در سیستم ثبت می شود.

اسکریپت-اشتراک-گذاری-آهنگ-phpsound-نسخه-1-2-7

توسط phpSound یک شبکه حرفه ای اشتراک گذاری آهنگ راه اندازی کنید و تحولی در عرصه موسیقی در بین سایت های ایرانی ایجاد کنید. ایران اسکریپت برا اولین بار سیستم حرفه ای phpSound را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. همراه ما باشید.