اسکریپت ارسال گروهی مطالب به شبکه های اجتماعی Social Publisher نسخه 2.0Reviewed by SMZ on Aug 1Rating: 5.0اسکریپت ارسال گروهی مطالب به شبکه های اجتماعی Social Publisherبا توجه به وجود شبکه های اجتماعی مختلف و خستگی و سخت شدن استفاده همزمان از آن ها، فعالیت در تمام این شبکه دشوار است. تا به حال به این موضوع بکر کرده اید که مطالب/عکس/فیلم خود را به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی ارسال کنید؟ اینگونه هم سختی کار از بین می رود و هم شما در تمام آن صفحات فعال خواهید بود.

با توجه به وجود شبکه های اجتماعی مختلف و خستگی و سخت شدن استفاده همزمان از آن ها، فعالیت در تمام این شبکه دشوار است. تا به حال به این موضوع بکر کرده اید که مطالب/عکس/فیلم خود را به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی ارسال کنید؟ اینگونه هم سختی کار از بین می رود و هم شما در تمام آن صفحات فعال خواهید بود.

اگر شما هم از فعالان شبکه های اجتماعی و در تلاش بروز بودن همیشگی در چنین شبکه هایی هستید، امروز با اسکریپت حرفه ای Social Publisher در خدمت شما ایران اسکریپتی های عزیز هستیم. همراه ما باشید.

اسکریپت-ارسال-گروهی-مطالب-به-شبکه-های-ا

Social Publisher اسکریپ قدرتمندی می باشد که توسط آن می توانید امکان ارسال گروهی مطالب را به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی مختلف (facebook linkedin and twitter) به کاربرانتان بدهید. این اسکریپت برای اولین بار توسط ایران اسکریپت آماده دانلود شده است. موفق باشید.